fredag den 14. december 2007

Billeder fra Kerala

Saa er det vist paa hoeje tid, der kommer et indlaeg mere med billeder.

Som skrevet foer, har vi jo vaeret paa en 24 timers ( desvaerre uden Jack Bauer, Oskar) backwater-tur. Det var en skoen og meget rolig tur. Det kan anbefales, som en kur imod stress. Billedet her viser en af de mindre baede vi ogsaa sejlede i (den er lavet af kokospalmetoemmer), vandhyacinter (som der er rigtig mange af, hvilket ikke er saa godt, fordi de forhindre dyreliv i vandet) og selvfoelgelig palmer (jeg har aldrig set saa mange palmer foer i mit liv).
Det naeste billede er, som det tydeligt ses, af Hans og jeg paa vores houseboat. Det var en rigtig dejlig luksus baad, som det maaske ogsaa kan fornemmes paa billedet. Baggrunden er vandhyacinter (og der er altsaa vand nedenunder dem) og palmer.

Saa kommer der et billede af Hans. Biledet er fra en hyggelig cafe og galleri i Kochi. Vi sidder og venter paa vores bestilling. Hans venter paa en grape lassi og frenchtoast med juice.

Jeg fik saa paa samme cafe en safarn lassi og en frugttallerken med det bedste af Keralas frugter. Mums!

Og saa tilsidst lige et billeder af de beroemte kinesiske fiskenet, som Kochi er meget kendt for. Det er en masse virkelig store og flotte fiskenet, som staar lige ud til havet. Kineserne kom i sin tid til Kochi (hvorfor kan jeg ikke lige huske) og byggede saa disse ernorme og ret smarte fiskenet. Jeg ved ikke, hvorfor billedet er blevet saa moerkt, for det er det ikke paa mit kamera.

Imorgen taenker vi paa at tage ud til en naerliggende strand og bo. Det bliver skoent at komme ud til en strand og at bade i Det Indiske Ocean. Det var alt for denne gang, men frygt ikke for vi vender snart staerkt tilbage med flere historier og billeder!

- Nanna

Ingen kommentarer: